logo
امروز : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۹
[ شناسه خبر : ۴۰۷۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی و بین‌الملل:

رژیم صهیونسیتی از درون فرو می‌پاشد

رژیم-صهیونسیتی-از-درون-فرو-می‌پاشد
کارشناس مسائل سیاسی و بین‌الملل با توضیح اینکه فریاد دادخواهی مردم مظلوم غزه بر همه بوق‌های رسانه‌ای استکبار فائق آمده برای دشمنان بسیار سخت است، گفت: اکنون در خیابان‌های رژیم صهیونیستی تظاهرات اعتراضی مردم برپاست و این رژیم از درون فرو می‌پاشد.

حجت‌الاسلام جواد کاوندی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: رفتارهای نظامی رژیم صهیونیستی بیش از آنکه رعب‌آور باشد، موجب تعجب است، برای تحلیل‌گران این سوال مطرح است که چرا رژیم صهیونیستی به صورت نامتعارف دست به کشتار و ترور می‌زند و چه هدفی از این اقدامات دارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی چاره‌ای در مقابل خود نمی‌بیند جز همین کارهایی که می‌کند، افزود: او از سویی اصل موجودیت خود را بیش از هر زمان دیگری در معرض خطر می‌بیند و از سویی دیگر محدودیت‌های او در این جنگ فرسایشی موجب شده تا از سر اجبار گزینه‌ها نامتعارفی انتخاب کند.

کارشناس مسائل سیاسی و بین‌الملل خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی پس از این همه کشتار، در جنگ شکست خورد، آینده نامعلومی خواهد داشت و حاضر است دست به هر کاری بزند تا اینکه مجبور نباشد به پاسخ این سوال بیاندیشد.

وی با توضیح اینکه از سویی پیروزی محور مقاومت بر رژیم صهیونیستی، پیروزی نهایی محسوب می‌شود، متذکر شد: محور مقاومت با انتخاب رژیم صهیونیستی به عنوان اولین سنگر مبارزه شجاعانه‌، گویی در همان اولین مسابقه پای در فینال گذاشته است، پس از پیروزی محور مقاومت بر رژیم صهیونیستی، دیگر دولت‌های بی‌هویت منطقه نیز می‌بایست تغییر رویه بدهند و از سر تعظیم و تکریم با این محور تعامل کنند.

کاوندی با اشاره به اینکه شهادت رهبران مقاومت اگرچه امری ناراحت کننده است، تأکید کرد: راهبرد محور مقاومت، به فرموده سید حسن نصرالله، راهبرد پیشبرد آهسته است. این بسیار عجیب است که محور مقاومت عجله‌ای برای پیروزی در این نبرد ندارد.

وی خاطرنشان کرد: محور مقاومت، رژیم صهیونیستی را تنها به یک جنگ نظامی فرسایشی وادار نکرده است، وقتی هدف نابودی رژیم صهیونیستی است، پس باید همه ابعاد او را درگیر بحران کرد. این یک نبرد تمدنی است که دشمن را در عرصه رسانه، اقتصاد، سیاست مستأصل کرده است.

کارشناس مسائل سیاسی و بین‌الملل با توضیح اینکه فریاد دادخواهی مردم مظلوم غزه بر همه بوق‌های رسانه‌ای استکبار فائق آمده برای دشمنان بسیار سخت و جانکاه است، متذکر شد: اکنون در خیابان‌های رژیم صهیونیستی تظاهرات اعتراضی مردم برپاست و رژیم صهیونیستی را از درون فرو می‌پاشد.

وی بیان داشت: مهاجرت معکوس بیش از یک میلیون صهیونیست خود بهترین شاهدی است بر اینکه رژیم صهیونیستی مانند کوه‌یخی در گرماگرم این نبرد آخرالزمانی در حال ذوب شدن است و دیر نباشد که این کانون ظلم در ظلمت خود غرق شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر